Adspeak Open Programme : How to keep clients happy

Adspeak Open Programme : How to keep clients happy

By Glynn

Managing clients is an artform. This session explores the language you need to handle tough conversations and keep relationships on track

Date and time

Location

Online

Good to know

Highlights

  • 1 hour
  • Online

About this event

Business • Sales & Marketing

"Can we make one last change?"

"Can we see more branding?"

"Is this included in the budget?"

Sound familiar?

How you respond, politely and sometimes firmly, makes a big difference

In this session, you will learn

Professional phrasing for high pressure moments

Language to push back without damaging trust

Strategies to manage scope creep and deadlines

We will look at

Realistic situations from agency life

A range of ways to be agreeable and/or assertive

Language you can use in your next client meeting

By the end you should have

Sharper and more professional ways of phrasing your responses

More confidence under pressure

This is not just another generic English session

It’s the real language of agencies, shaped by experience

Your host

I’m Glynn, head of adspeak, ex-agency director, and communications lecturer. I’ll be guiding you through the session : ) LinkedIn

Reserve your spot and get client-ready in English

This session is part of our Open Programme and is our way to make the adspeak experience accesible to all : )

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¿Podemos hacer un último cambio?

¿Podemos ver más branding?

¿Está esto incluido en el presupuesto?

¿Te suena familiar?

La forma en que respondes, con educación y, cuando hace falta, con firmeza, marca una gran diferencia

En esta sesión aprenderás:

Formulaciones profesionales para momentos de alta presión

Lenguaje para poner límites sin dañar la confianza

Estrategias para gestionar el scope creep y los plazos

Veremos:

Situaciones realistas de la vida en agencia

Diferentes maneras de ser tanto conciliador como asertivo

Lenguaje que podrás usar en tu próxima reunión con un cliente

Al finalizar tendrás:

Formas más claras y profesionales de expresar tus respuestas

Más seguridad bajo presión

Esto no es otra clase genérica de inglés

Es el lenguaje real de las agencias, moldeado por la experiencia

Tu formador

Soy Glynn, director de adspeak, ex-director de cuentas en agencia y profesor de comunicación. Te acompañaré durante la sesión LinkedIn

Reserva tu plaza y prepárate para comunicar con tus clientes en inglés

Esta sesión forma parte de nuestro Open Programme y es nuestra manera de hacer que la experiencia adspeak sea accesible para todos : )

Organized by

Glynn

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Oct 2 · 11:00 AM PDT