Saltar a navegación principal
Contenido de la página

Guarda este evento

Evento guardado

ANALÍTICA WEB I PLA DE MARKETING DIGITAL

ASOCIACIÓN EMPRESARIAL DE L'HOSPITALET Y BAIX LLOBREGAT - AEBALL

Jueves, 8 de junio de 2017 a las 18:00 - Jueves, 6 de julio de 2017 a las 22:00 (CEST)

ANALÍTICA WEB I PLA DE MARKETING DIGITAL

Información de la entrada

Tipo Restante Fin Cantidad
CONFIRMAR ASISTENCIA 15 Entradas Finalizado Gratis  

¿Quién va?

Cargando tus conexiones

Compartir ANALÍTICA WEB I PLA DE MARKETING DIGITAL

Detalles del evento

OBJECTIUS GENERALS:
- Aprendre a mesurar resultats de mârqueting Digital: accions en xarxes sociasl, SEO, SEM, email Màrqueting.
- Aprende a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
-Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
-Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
-Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
- Aprendre a nalitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes Online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècnicques d'Analítica Web.

CONTINGUT

BRANDING: Imatge de marca VS imatge personal.
- La identitat visual corporativa,
- Definició, característiques i tipologies.
- Elements bàsics de la marca.

EL MÀRQUETING DIGITAL.
El pla de màrqueting Digital.
Definició d'objectius. SMART Goals.
Fases: Acquisiton. Engagement, Conversion i Fidelity
Tècniques de Màrqueting Digital - SEO I SEM - Mail Màrqueting - Analítica Web- Xarxes socials

FOMENT DE LES RELACIONS EMPRESARIALS A TRAVÉS DE LES XARXES SOCIALS.
- Importància de la connexió amb el clients, usuaris a través de les xarxes en:
La visualització de l'empresa.
La generació d'oportunitats de negoci.
El foment de la participació de l'empresari
L'augment de la competivitat empresarial.
- Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
Servei de missatgeria instantània.
Telefonia per Internet.
Xarxes socials: digitals i professionals.
Weblogs, blogs o bitàcoles.
Xarxes socials per a empreses
Comunitats de marca

XARXES SOCIALS I NEGOCI
Tipologia de xarxes socials - B2B vs B2C
Xarces més populars: Facebookm Twitter i LinkedIn
Imatge social: Instagram, Pinterest i Flikr
Estratègies de vídeo a les xarxes socials

“Accions realitzades dins del Contracte Programa promogut pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya"

"Sol·licitat per AEBALL"

¿Tienes alguna pregunta sobre ANALÍTICA WEB I PLA DE MARKETING DIGITAL? Ponte en contacto con ASOCIACIÓN EMPRESARIAL DE L'HOSPITALET Y BAIX LLOBREGAT - AEBALL

Guarda este evento

Evento guardado

Cuándo y dónde


GREMIBAIX FUNDACIÓ
AVDA. DE LA FAMA, 56-58
08940 CORNELLA DE LLOBREGAT
España

Jueves, 8 de junio de 2017 a las 18:00 - Jueves, 6 de julio de 2017 a las 22:00 (CEST)


  Añadir a mi calendario

Organizador

ASOCIACIÓN EMPRESARIAL DE L'HOSPITALET Y BAIX LLOBREGAT - AEBALL

AEBALL forma part de la Xarxa Catalunya Empren de la Generalitat de Catalunya i és punt PAE (Punt d’Atenció a l’Emprenedor) integrat a la xarxa CIRCE del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme.

  Ponte en contacto con el organizador
ANALÍTICA WEB I PLA DE MARKETING DIGITAL
Actividades en Cornella De Llobregat Curso Negocios

¿Te interesaría crear tu propio evento?

Únete a millones de personas en Eventbrite.

Inicia sesión o regístrate

Para poder comprar estas entradas a plazos, necesitarás una cuenta de Eventbrite. Inicia sesión o regístrate para obtener una cuenta gratuita y poder continuar.