5,77 €

Información sobre el evento

Comparte este evento

Fecha y hora

Ubicación

Ubicación

Santiago de Compostela

Santiago

Santiago de Compostela

Spain

Ver mapa

Política de reembolso

Política de reembolso

Contacta con el organizador para solicitar un reembolso.

La tarifa de Eventbrite no es reembolsable.

Descripción del evento
Sonatas para Violonchelo e Piano de Beethoven // Entrada con mascarilla. No recinto facilitarase hidroxel

Acerca de este evento

DeLis Dúo

Irma Bau chello

Irina Veselova piano

PROGRAMA:

L. V. BEETHOVEN (No 250 Aniversario do seu nacemento)

- Sonata n° 1 en Fa maior Op. 5

- Variacións sobre a Frauta Máxica "Bei männern, welche Liebe fühlen (aos homes que sinten o amor)" de Mozart

- Sonata n°3 en La maior · Op. 69

Beethoven foi o creador da sonata para violonchelo e piano como a entendemos hoxe. Antes, Mozart, Haydn e outros usaban o violonchelo como baixo continuo e non lle deron un papel protagonista.

Beethoven foi o primeiro en considerar o violonchelo como un instrumento solo con diálogos entre os dous instrumentos tratándoos como iguais.

A primeira sonata escribiuna para o rei de Prusia Friedrich Wilhelm II cando tiña 26 anos. É unha sonata moi contrastada, composta por dous movementos. Comeza cunha introdución lenta, como sen envolver, que dá a sensación de ser un movemento independente e así crear a ilusión que a sonata está composta de 3 movementos.

Beethoven compuxo as Variacións sobre A Frauta Máxica en 1801, pouco despois de que a Frauta Máxica fose interpretada en Viena. É posible, pero non necesario, que acudise á ópera e que o animase a volver a ela, porque a súa música penetrou no aire da cidade desde que se estreara, hai dez anos, dous meses antes da morte de Mozart.

A elección de piano e violonchelo é especialmente axeitada, un formato no que Beethoven sempre estivo interesado, xa que compuxo dúas sonatas para piano e violonchelo cando escribiu estas variacións.

As Variacións percorren diferentes estados de ánimo, pasando dun século a outro, das danzas cortesás do século XVIII ao romanticismo do século XIX, expresadas especialmente na melancolía da cuarta variación, e na característica gravidade beethoveniana da pensativa sexta, que , ademais de ser fermosa, é a máis afastada da melodía orixinal.

Cando escribiu a Terceira Sonata fíxoo ao mesmo tempo que a súa quinta sinfonía, ainda que presentan personaxes moi diferentes. Mentres na sinfonía hai debate entre o ser humano e o destino, cun carácter tráxico, a sonata ten un carácter oposto e máis optimista.

"Facía tempo que escribín para esta formación, pero seguía o camiño que comecei coas dúas primeiras sonatas dándolle aínda máis protagonismo ao cello e ampliando o seu rexistro".

De feito, a sonata comeza cunha frase que só toca o violonchelo.

Mais informacion en: http://peregrinosmusicales.com/duo-delis-en-galicia/

Comparte con tus amigos

Fecha y hora

Ubicación

Santiago de Compostela

Santiago

Santiago de Compostela

Spain

Ver mapa

Política de reembolso

Contacta con el organizador para solicitar un reembolso.

La tarifa de Eventbrite no es reembolsable.

Guarda este evento

Evento guardado