Panel de acciones
Planetaller Planetari "TERRATRÈMOLS: QUAN LA TERRA ES MOU"
Taller infantil per a conèixer els terratremols.
Cuándo y dónde
Fecha y hora
Ubicación
Planetari de Castelló 1 Paseo Marítimo 12100 Grao Spain
Mapa y direcciones
Cómo llegar
Acerca de este evento
Un terratrèmol és el moviment de la terra resultat de les friccions de les diferents plaques de l'escorça terrestre. El públic assistent comprendrà les resistències de diferents estructures manipulables i coneixerà l'existència i ubicació de les plaques tectòniques.
Un terremoto es el movimiento de la tierra resultado de las fricciones de las diferentes placas de la corteza terrestre. El público asistente comprenderá las resistencias de diferentes estructuras manipulables y conocerá la existencia y ubicación de las placas tectónicas.
El Planetari de Castelló és un museu dedicat a la divulgació i a l'entreteniment relacionats amb la ciència. Tenim 4 sales d'exposicions i un planetari que ens permet realitzar projeccions digitals a cúpula completa.
Som part de l'Ajuntament de Castelló, dins dels seus serveis culturals.
El Planetari de Castelló es un museo dedicado a la divulgación y al entretenimiento relacionados con la ciencia. Tenemos 4 salas de exposiciones y un planetario que nos permite realizar proyecciones digitales a cúpula completa.
Somos parte del Ayuntamiento de Castellón, dentro de sus servicios culturales.
tw y fb: @PlanetariCs - instagram: @planetaricastello
Planetari de Castelló. Ajuntament de Castelló