Ponència Compliance i Màrqueting per a centres docents

Ponència Compliance i Màrqueting per a centres docents

Fecha y hora

vie, 9 feb 2018 09:30 - 14:30 CET

Ubicación

BARCELONA MODA CENTRE

1 Ronda Maiols 08192 Sant Quirze del Vallès Spain

Descripción

Argos Consultors, consultoria integral de centres docents i membre independent de la Xarxa Internacional Baker Tilly, i CreaEscola, agència especialitzada en comunicació, publicitat i estratègies de màrqueting per a escoles, organitzen la ponència "Compliance i Màrqueting per a Centres Docents" a Barcelona Moda Centre (Sant Quirze del Vallès) el divendres 9 de Febrer.

Sergi Pina

CEO d'Argos Consultors i partner de Baker Tilly España.

Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en tributació per el Centro de Estudios Financieros i Executive MBA en EADA Business School.

Després de passar dos anys a Garrigues & Andersen, es va incorporar en 2001 a la firma Argos Consultors, empresa especialitzada en consultoria i assessorament integral de centres docents, congregacions religioses, fundacions, associacions, ONG, cooperatives i, en especial, en l'administració de la seva comptabilitat, en el compliment de les seves obligacions fiscals, laborals i econòmic-financeres o en assumptes relacionats amb el seu patrimoni.

A la ponència, Sergi cohesionarà el sector docent i l'oportunitat Compliance com un avantatge competitiu i factor de diferenciació mitjançant una breu introducció, destacant el nostre coneixement del sector docent.

A més, avançarà breument l'aportació de Sergio Ejarque, com advocat penalista, mitjançant una explicació detallada del Compliance i la d'Alejandro Bergaz resumint com el Compliance es pot convertir en un aliat en les millores dels processos i gestió dels centres.

Sergio Ejarque

Soci fundador de Ejarque Abogados i asociat a Baker Tilly España, Llicenciat en Dret i MBA per ESADE.
Postgrau en Dret Concursal i gestió d'empresas en crisi per la Universitat Pompeu Fabra.

En la seva carrera professional ha estat en dos dels despatxos líders en assessorament legal en àmbit nacional (PricewaterhouseCoopers Tax & Legal Services i Garrigues), aconseguint en tots dos la categoria d'Associat Sènior i liderant grups de treball de diversos equips d'advocats.

Per la seva part, Sergio mostrarà els avantatges legals i de reputació de l'adopció d'un programa de prevenció de delictes en centres docents, els requisits que ha de complir el programa de prevenció per eximir de responsabilitat penal als centres docents i els principals riscos penals els quals es poden veure afectats els centres docents en l'exercici de la seva activitat.

Alejandro Bergaz

Partner de GRC (Governance, Risk and Compliance) a Baker Tilly España.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Màster en Gestió Avançada i doctorant per la Universidad Comercial de Deusto. Certified Internal Auditor per IIA (Institute of Internal Auditors).

Va treballar a KPMG en consultoria estratègica i a Iberdrola en Control Intern i Auditoria Interna. Ha estat professor a Deusto Business School, a la UPV i responsable de la unitat de negoci de Governance, Risk and Compliance a PwC on va liderar, entre d'altres, projectes de Compliance i Control Intern en nombroses organitzacions. Actualment impulsa la pràctica de GRC a Baker Tilly España.

Alejandro ens explicarà la seva experiència pràctica en implantació de models de prevenció penal en organitzacions empresarials i entitats educatives. Mitjançant exemples de metodologia, fases, activitats, calendari i resultats, ens mostrarà com abordar un projecte de forma eficient i quines són les millors eines de monitorizació i seguiment.


Samuel Mateo

Fundador&CEO a Addicional Fresh Marketing i CreaEscola.
Llicenciat en Ingenieria de Telecomunicacions i especialitzat en Marketing.

Va iniciar la seva carrera professional en el sector d'Internet en 2009 al capdavant de la companyia Grupo de Investigación Internet y Tecnología, desenvolupant software, webs i aplicacions. Gràcies a les necessitats dels seus clients i a la seva passió pel màrketing i la publicitat, es va especialitzar creant la seva primera agència de màrketing i comunicació. Actualment lidera el projecte de CreaEscola, una agència especialitzada en escoles que gestiona la comunicació, la publicitat i les estratègies de màrketing de centres educatius de tota Catalunya.

Samuel ens parlarà de per què hem d'utilitzar les xarxes socials per tenir una comunicació efectiva, un augment del retorn en les campanyes publicitàries i una bona reputació online.
També desenvoluparà, a través d'exemples de campanyes publicitàries reals, com es defineix una carta de presentació digital mitjançant la imatge corporativa, el disseny gràfic i web i de la seva importància en mitjans digitals.

Localització

Organizador

Ventas terminadas