El sector públic ofereix oportunitats de treball per a estudiants i graduats universitaris, però, on es pot consultar aquesta informació? quines plataformes s'han de fer servir?
El Cercador d’Informació i Documentació Oficials (CIDO) permet trobar tota la informació de l’Administració pública en un únic cercador, facilitant la consulta de la informació, desant les cerques més freqüents i donant l’opció d’activar un servei d’alertes de novetats.
Apunta't a aquest webinar on t'explicarem:
✔ Què és el CIDO i com s'han de cercar les ofertes de treball
✔ Quina és la diversitat de perfils professionals que contracta el sector públic
✔ Quines són les noves tendències en l'àmbit de les titulacions superiors
✔ Com funcionen els processos de selecció de l'administració pública
✔ Com activar el sistema d'alertes per rebre avisos cada cop que es convoqui una oferta de treball del teu perfil professional i interessos
La sessió serà impartida per la Cristina Gascón, tècnica del Cercador d’Informació i Documentació Oficials (CIDO) de la Diputació de Barcelona.