Sessió d'Indústria i creativitat   · AMFF2025

Sessió d'Indústria i creativitat · AMFF2025

.

By Atlàntida Mallorca Film Fest

Date and time

Location

Es Baluard Museo de Arte Moderno y Contemporáneo

10 Plaça de la Porta de Santa Catalina 07012 Palma Spain

About this event

  • Event lasts 1 hour 30 minutes

La jornada començarà a les 12:00 h i estarà presidida per Lucía Recalde, subdirectora del Programa MEDIA de la Unió Europea.Lucía Recalde i Paloma Urrutia (directora de Mr. Green Films) abordaran els principals reptes del sector sota el títol: El cinema europeu 2025-2030: noves oportunitats i velles amenaces. La xerrada serà moderada per Jaume Ripoll, director del festival.

Tot seguit, començarà la taula de guionistes, que consistirà en un diàleg entre dos dels guionistes més destacats de la nostra indústria, tots dos guanyadors del Premi Goya: Eduard Sola (Casa en flames) i Isa Campo (Un año, una noche). La trobada serà moderada per Virginia Yagüe, presidenta de DAMA.

Us esperem en aquesta cita imprescindible per a professionals i amants de l’audiovisual.

Organized by

Atlàntida no es solo un festival de cine, también lo es de música y de conferencias que giran alrededor de un proyecto: Europa. Atlàntida es un festival que toma el nombre de un continente perdido y lo hace con una programación totalmente gratuita en Palma y a un precio simbólico en Internet invitando así al espectador a reflexionar sobre la realidad europea.

Free