Visita dialogada a l'exposició "Palaus de la Memòria" de Biel Llinàs

Visita dialogada a l'exposició "Palaus de la Memòria" de Biel Llinàs

Visita dialogada a l’exposició "Palaus de la Memòria" amb la historiadora de l’art i doctoranda Clàudia Desile.

By Fundació Miró Mallorca

Date and time

Location

Fundació Miró Mallorca

29 Carrer de Saridakis 07015 Palma Spain

About this event

  • Event lasts 1 hour

Què: Visita dialogada

Quan: dijous 10 de juliol a les 19.30 h

On: Fundació Miró Mallorca

Sinopsi:

Clàudia Desile i Biel Llinàs es varen conèixer durant la residència de l’artista a Casa de Velázquez. Partint d’aquestes coordenades comuns ubicades a la Ciutat Universitària de Madrid, es proposa una visita dialogada on s’explorin les relacions entre l’espai construit (monuments i edificis) i la ciutadania.

Es traçarà un recorregut que desplegui el fora de camp de l’exposició, és a dir, esdeveniments que tenen a veure amb els orígens de Casa de Velázquez i amb el paper dels monuments en la construcció d’una identitat nacional a partir de la Guerra Civil, així com de la relació entre dues escultures eqüestres presents en aquell context, les del pintor Diego Velázquez i la del dictador Francisco Franco. Finalment, a partir d’aquest fil s’obrirà un espai de debat amb els assistents enfocat en monuments locals.

Organized by

Benvinguts a la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca!

Una institució cultural fonamentada als tallers que Joan Miró va donar als ciutadans de la ciutat de Palma, on pots descobrir el procés creatiu de l'artista al mateix lloc on va residir i va treballar durant gairebé 30 anys.

¡Bienvenidos a la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca!

Una institución cultural fundamentada en los talleres que Joan Miró legó a los ciudadanos de la ciudad de Palma, donde puedes descubrir el proceso creativo del artista en el mismo lugar en el que residió y trabajó durante casi 30 años.

FreeJul 10 · 7:30 PM GMT+2