Panel de acciones
Back for the Future – taller a càrrec de Save The Med
Back for the Future – taller de creació de narratives col·lectives per a un futur necessari a càrrec de Save The Med.
Cuándo y dónde
Fecha y hora
Ubicación
INNSÍDE by Meliá Calviá Beach 6 Avinguda de l'Olivera 07181 Calvià Spain
Mapa y direcciones
Cómo llegar
Acerca de este evento
Back for the Future és un taller de construcció comunitària de noves narratives relacionades
amb la regeneració marina des de la memòria col·lectiva, les tradicions (re)evolutives i la
cultura com a pont per construir el nostre camí a un futur possible i, sobretot, necessari. A partir
del llenç creat per Carles G.O.'D. i comissariat per Save the Med, s’ha dissenyat un dispositiu
amb el finançament del Casal Solleric que compta amb la mediació de l’artista Javier Peñafiel.
El dispositiu serveix per convidar la comunitat a conversar i llançar preguntes a aquest llenç.
Preguntes que, en el seu origen, anticipen respostes i contenen solucions per a una nova
cultura regenerativa. Aquesta activitat està cofinançat per la Conselleria de Medi Ambient.
Punto de encuentro: bajo la piscina colgante del Hotel INNSiDE Calviá Beach
Te pedimos que antes de reservar vuestra entrada consultes la condiciones.
-Es necesario llegar al punto de encuentro con un mínimo de 10 minutos de antelación. En el caso de que a la hora de empezar la actividad no se esté presente, se cederá el asiento a otra persona.
-Las plazas son limitadas, si finalmente no puedes asistir tu u otra persona de tu reserva te pedimos que canceles la entrada en el enlace que encontrareis en el mail de confirmación.
-Es imprescindible poner los nombres completos y los datos de los asistentes, no sólo de la persona que hace la reserva.
_____
Punt de trobada: sota la psicina penjant de l'Hotel INNSiDE Calvià Beach,
Et demanam que abans de reservar la teva entrada consultis les condicions.
-És necessari arribar al punt de trobada amb un mínim de 10 minuts d'antelació. En el cas que a l'hora de començar no s'estigui present, es cedirà el seient a una altre persona.
-Les places són limitades, si finalment no pots assitir tu o alguna persona de la teva reserva et demanem que cancelis l'entrada amb l'enllaç que trobaràs al mail de confirmació.
-És imprescindible posar els noms complets i les dades dels asistents, no només de la persona que fa la reserva.