Panel de acciones
Estalvia energia amb "El Marítim Innova"
Estalvia energia amb "El Marítim Innova" Com tindre una casa més sostenible i eficient
Cuándo y dónde
Fecha y hora
Ubicación
Online
Acerca de este evento
Totes les persones veïnes de Poblats Marítims poden aprendre a com estalviar energia a la seua casa participant en la iniciativa “El Marítim Innova”, emmarcada dins del projecte europeu MAtchUP.
Gràcies a uns sensors instal·lats en el domicili, s'obtindran dades sobre el consum elèctric, de gas, temperatura i humitat interior. Tota la informació sensoritzada podrà ser consultada per l'usuari a través d'una app i a més podrà aprendre a com millorar el seu consum gràcies a un assessorament personalitzat i professional.
Durant l'esdeveniment que s'emetrà per streaming, les entitats implicades donaran a conéixer com es pot participar en el projecte, quines són les vies habilitades per a informar-se, quins són els beneficis mediambientals i econòmics que pot obtindre l'usuari participant, en què consistirà la instal·lació dels sensors i moltes més qüestions d'interés.
L'emissió en directe es podrà veure a través del canal de Youtube de LAS NAVES (https://www.youtube.com/lasnavesinn)
Programa:
17.00-17.05: Bienvenida i introducció de la jornada
17.05-17.20: Reptes en eficiència i estalvi energètic en Poblats Marítims
- Vicent Gallart, gerent Pla Cabanyal
- Ernesto Faubel, coordinador del Projecte MAtchUP . Ajuntament de València
17.25-17.35: Monitoratge intel·ligent del consum d'energia
- Eva Muñoz, gestora de projectes. ETRA I+D
17.35-17.45 WiMeter para tu hogar: sensores inteligente de confort y de consumo
- Mari Carmen Ceres, key account manager. WITRAC
- Álvaro Pérez, project manager. WITRAC
17.45-17.55: Demostració del SHEMS: Sistema de Gestió d'Energia Domèstic
- Alejandro Rubio, ingeniero d'I+D+i de l'àrea d'Indústria i eficiència energètica. ITE
- Caterina Tormo, ingeniera d'I+D+i de l'àrea de comunicacions. ITE
17.55-18.05 Formar part de la Transició Energètica des de les nostres cases, comunitats i barris
- Alejandro Gómez Gil, Tecnic d’Energia de la fundació València Clima i Energia
18.05-18.20 Preguntes
18.20-18.30 Conclusions i tancament