Finestres - Betina Anton con Sandra Vicente
La venta se termina pronto

Finestres - Betina Anton con Sandra Vicente

Por Llibreria Finestres

Introducción

'Caçar Mengele' és una obra de suspens que explora la fosca biografia d’un dels criminals més temuts del segle XX.

Caçar Mengele: Com una xarxa nazi va donar refugi a l’Àngel de la mort / Tras la pista de Mengele: Cómo una red nazi dio refugio al ángel de la muerte en Brasil (Manifest / Plataforma Editorial) és una obra de suspens que explora la fosca biografia d’un dels criminals més temuts del segle XX i la seva fugida després de la II Guerra Mundial.


***


A la fi de la Segona Guerra Mundial, el metge nazi Josef Mengele, conegut mundialment pels seus cruels experiments i per enviar milers de persones a Auschwitz, va fugir a l’Amèrica Llatina durant 34 anys. Mengele va escapar de la justícia, dels serveis secrets israelians i dels caçadors de nazis fins a la seva mort, el 1979. Va ser al Brasil on Mengele va crear un refugi on podia parlar alemany, mantenir les seves idees, els seus amics i una connexió amb la seva terra natal. Tot això va ser possible gràcies a l’ajuda d’un petit cercle d’europeus expatriats. La periodista Betina Anton, intrigada per la misteriosa detenció de la seva exmestra acusada d’enterrar secretament les restes de Mengele ha investigat els 18 anys en què el metge nazi es va amagar al Brasil.


***


Betina Anton va néixer a São Paulo, es va llicenciar en Periodisme a l'Escola de Comunicació i Arts de la Universitat de São Paulo (ECA-USP) i va fer un màster en Història Internacional a la London School of Economics and Political Science. Guanyadora del Premi Vladimir Herzog i dels premis Jabuti i APCA per Caçar a Mengele. Actualment, és editora d’Internacional a TV Globo, on ha participat.

Nascuda i criada a Barcelona, Sandra Vicente ha passat per La Vanguardia, Europa Press i Catalunya Plural, i també ha publicat com a freelance en diversos mitjans (La Marea, El Salto, Píkara, El Diari de l’Educació, Catalunya Plural, Crític). Actualment col·labora amb ElDiario.es, sempre amb la mirada molt posada al carrer i en la gent. 

Categoría: Arts, Fine Art

Información útil

Puntos destacados

  • En persona

Ubicación

Llibreria Finestres

Diputació 249

08007 Barcelona Spain

Organizador

Llibreria Finestres

Seguidores

--

Eventos

--

Hospedaje

--

Gratis
nov 5 · 19:00 GMT+1