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Fundación Suñol 14 Carrer de Mejía Lequerica 08028 Barcelona Spain
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Acerca de este evento
Com a tancament de l’exposició Vint rostres i tres multituds la Fundació Suñol organitza una performance artística en col·laboració amb La Caldera les Corts, fàbrica de creació dedicada a les arts del moviment, i amb qui la Fundació Suñol ja va col·laborar l’any 2019 en la performance We Can Dance a càrrec de l’artista Esther Rodríguez Barbero, i que es va presentar en el marc de les jornades O-brim!.
L’artista Rosa Romero ens presenta una proposta que neix del seu propi cos, amb la voluntat de generar complicitats entre el cos, el moviment i la mirada en el marc d’un espai rodejat d’obres d’art que ens miren i ens demanen ser mirades.
El mira-mira és un moviment extret de “Debut”, el primer solo de Rosa Romero i el primer moviment del seu Catàleg de moviments extraordinaris. El mira-mira funciona com un encanteri, perquè en aquesta obligació de mirar s’oculten totes les arts obscures del que anomenem teatre (o dansa, o performance, ritual, joc). Rosa diu mireu-me i en aquesta ordre es materialitza la idea de que potser no ha estat mai mirada, que potser està sent mirada per primera vegada, com si hagués estat sempre oculta i de dol preparant aquest moment.
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Performance en colaboración con La Caldera Les Corts (a las 20h)
Como cierre de la exposición Veinte rostros y tres multitudes la Fundació Suñol organiza una performance artística en colaboración con La Caldera les Corts, fábrica de creación dedicada a las artes del movimiento, y con quien la Fundació Suñol ya colaboró en 2019 en la performance We Can Dance a cargo del artista Esther Rodríguez Barbero, y que se presentó en el marco de las jornadas O-brim!.
La artista Rosa Romero nos presenta una propuesta que nace de su propio cuerpo, con la voluntad de generar complicidades entre el cuerpo, el movimiento y la mirada en el marco de un espacio rodeado de obras de arte que nos miran y nos piden ser miradas.
El mira-mira es un movimiento extraído de “Debut”, el primer solo de Rosa Romero y el primer movimiento de su Catálogo de movimientos extraordinarios. El mira-mira funciona como un hechizo, porque en esta obligación de mirar se ocultan todas las artes oscuras de lo que llamamos teatro (o danza, o performance, ritual, juego). Rosa dice miradme y en esa orden se materializa la idea de que quizás nunca ha sido mirada, que quizás está siendo mirada por primera vez, como si hubiera estado siempre oculta y de luto preparando ese momento.
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Performance in collaboration with La Caldera Les Corts (at 8 p.m.)
At the end of the exhibition Twenty Faces and Three Crowds, the Fundació Suñol is organizing an artistic performance in collaboration with La Caldera les Corts, a creative factory dedicated to the arts of movement, with which the Fundació Suñol has already collaborated. in 2019 in the performance We Can Dance by the artist Esther Rodríguez Barbero, and which was presented as part of the O-brim!
The artist Rosa Romero presents us with a proposal born of her own body, with the desire to generate complicity between body, movement and gaze within the framework of a space surrounded by works of art that look at us and they ask to be looked at.
The mira-mira is a movement from "Debut", Rosa Romero's first solo and the first movement in her Catalog of extraordinary movements. The mira-mira works like a spell, because in this obligation to look, all the obscure arts of what we call theater (or dance, or performance, ritual, play) are hidden. Rosa says look at me and in this order the idea materializes that maybe she has never been looked at, that maybe she is being looked at for the first time, as if she had always been hidden and in mourning preparing this moment.