Origen, el musical de Narnia
Información sobre el evento
Acerca de este evento
EVENTO CANCELADO (por situación covid-19)
más información: narniaretornentrades@gmail.com
........
TRÀILER ORIGEN, EL MUSICAL DE NARNIA: https://youtu.be/2XyJnCcVsrw
Després de tres espectacles interpretats i milers d'assistents a la zona de Tarragona, amb la història de Narnia, Musicart vol ampliar el seu escenari.
Amb aquest musical presentem un món fantàstic en què els germans Pevensie, Peter, Lucy, Susan i Edmund, viuran una aventura que canviarà el seu destí per sempre. Però ho fem partint de l'origen de la història, del lloc on tot va començar.
En aquest viatge a través de l'imaginari de CS Lewis, ens acompanya un grup d'actors, cantants i ballarins que formen part del projecte Musicart, una companyia de teatre solidari composta per un elenc de trenta artistes de diferents edats, alguns amb alta formació artística.
Volem destacar que els beneficis resultants de la venda d'entrades aniran destinats a ajuda solidària. Concretament a la ONG : Asociación DTPROJECT artistas solidarios.
Podeu trobar tota l'informació a: https://dtproject.org/
MÉS INFORMACIÓ:
instagram: @proyectomusicart https://www.instagram.com/proyectomusicart/
YouTube proyectomusicart: https://www.youtube.com/watch?v=SJSDN0qvdH0

