Panel de acciones
PechaKucha 33: Disseny i innovació social
Las Naves promou una nova edició de PechaKucha Night, centrada en disseny i innovació social
Cuándo y dónde
Fecha y hora
vie., 30 de oct. de 2020 18:00 - 22:00 CET
Ubicación
Las Naves 16 Carrer de Joan Verdeguer 46024 València Spain
Acerca de este evento
- Si vols assistir ONLINE a PechaKucha Night T'HAS DE REGISTRAR i et farem arribar el link.
- L'esdeveniment serà retransmés en directe a través del canal Youtube de Las Naves.
PechaKucha Night està organitzat per Tomás Gorria i Paco Ballester, responsables de la revista digital sobre disseny DissenyCV (www.dissenycv.es), i en aquesta ocasió la trobada està promoguda per Las Naves . Està oberta a disciplines com l’arquitectura, interiorisme, fotografia o il·lustració. Tot allò que tinga relació amb la creativitat i cultura visual.
En aquesta edició, els projectes presentats tieien el denominador comú d’estar emmarcats en la innovació amb contingut social, en una conjuntura com la provocada per la pandèmia i el Covid 19, que ha posat de manifest la necessitat de plantejar-se la relació entre disseny i societat, en camps com la sostenibillitat o la comunicació.
Els participants són: Gràfica En Negre, Dons Objectives, Josep Sornosa i Pascual Timor, Azalea, Reflash, Frena La Curva, Makers Covid, Granissat, Pedro Cifuentes. Prèvia al 33 PechaKucha Night tindrà lloc una xarrada a càrrec de Curro Claret, dissenyador industrial, docent i membre de la Junta Directiva del FAD (Foment dels Arts i el Disseny). L'entitat convidada és Arquitectura sin Fronteras.