Presentació del llibre "NEGRO" de Sergi Cámara
Fecha y hora
En Sergi Cámara ens presenta el seu llibre "NEGRO" que documenta les vulneracions dels drets humans a la tanca de Melilla
Acerca de este evento
En Sergi Cámara ens presenta el seu llibre "NEGRO" que documenta les vulneracions dels drets humans a la frontera que separa África d'Europa a Melilla durant 10 anys.
Però "NEGRO" no és un llibre de fotos i ja està. En aquest llibre podràs llegir les imatges que l'autor va veure al mur de Melilla i no va poder fotografiar.
"NEGRO" s'ha pogut tirar endavant gràcies als micromecenatges.
Sergi Cámara (Vic, 1970):El seu treball personal se centra en els refugiats i les migracions d'Àfrica cap a Europa, on combina la fotografia documental amb el vídeo. Ha treballat en temes d’actualitat relacionats amb els drets humans a països com el Marroc, Algèria, Mali, Níger, Nigèria, Ruanda. , Albània, Iemen, Guinea Bissau, Senegal, Colòmbia, Veneçuela, Panamà, Haití, Equador i Brasil.Cofundador del col·lectiu de fotografia documental Pandorafoto. Col·laborador de eldiario.es i Nació Digital. Treballa també per a la Ong Entreculturas
DRET D'ADMISSIÓ
Aquesta entrada dona dret al portador, si es soci o sòcia, a accedir al local de l’Ateneu Popular la Tintorera (Ctra. de Ribes, 139 de Corró d’Avall) per gaudir i participar exclusivament de l’activitat que s’indica al títol de l’entrada.
En cas que el portador de l'entrada no sigui soci o sòcia, podrà fer-se'n abans d'accedir al local de l’Ateneu Popular la Tintorera (Ctra. de Ribes, 139 de Corró d’Avall).
No s'admetrà l'accés a cap persona dins del local que no tingui la condició de sòcia o soci de l'Ateneu Popular la Tintorera.
DRET D’IMATGE I PROPIETAT INTEL·LECTUAL
El fet d’accedir al local de l’Ateneu Popular la Tintorera (Ctra. de Ribes, 139 de Corró d’Avall) el portador de l’entrada accepta que podrà aparèixer en imatges preses dins del local de l’Ateneu Popular la Tintorera per diferents mitjans i que podran ser emeses en directe o difoses posteriorment amb caràcter informatiu i/o promocional i autoritza el seu ús. Les imatges recollides pels mitjans de l’Ateneu Popular la Tintorera, seran tractats segons la política de privacitat definida al nostre web www.latintorera.cat
Queden reservats tots els drets d’imatge i propietat intel·lectual. Queda prohibida qualsevol filmació, gravació o reproducció a l’interior del local, excepte que es tingui l’autorització expressa de l'Equip de Coordinació de l'Ateneu Popular la Tintorera.
MESURES PROTECCIÓ COVID 19
Degut a les mesures de seguretat per evitar la propagació del virus, l'accés en aquesta activitat és restringit. Cal arribar a l'hora, ni massa d'hora ni massa tard.
I seguir les normes següents:
- Cal dur en tot moment mascareta
- Cal rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic al entrar al local
- Cal mantenir la distància de seguretat de 1,5mts
- Es recomanable dur guants d'un sol ús.