Sessions formatives per als participants del concurs

Sessions formatives per als participants del concurs

Por UIC BARCELONA

Veniu a les sessions formatives per als participants del concurs per aprendre i millorar les vostres habilitats!

Fecha y hora

Ubicación

UIC Barcelona International University of Catalonia

22 Carrer de la Immaculada 08017 Barcelona Spain

Good to know

Highlights

  • 7 hours
  • In person

Acerca de este evento

Music • Classical

🎶 Sessions formatives per als participants del concurs

10h- 17h “Kit professional per a veus joves: Eines essencials per a cantants”.

El Concurs de Cant UIC Barcelona vol consolidar-se com un espai professionalitzador, oferint als joves cantants l’oportunitat de créixer no només a l’escenari, sinó també a través d’activitats formatives d’alt nivell.

La Dra. Carolina Estrada Bascuñana, directora del concurs, presentarà i exposarà els objectius i la dinàmica d’aquesta edició, amb especial èmfasi en les masterclasses, col·loquis i tallers innovadors que combinen l’artesania musical amb la tecnologia més avançada.

Entre les activitats destacades:

  • Carlos Caballé liderarà un col·loqui sobre el paper de l’agent artístic en la trajectòria d’un cantant.
  • El tenor Josep Bros oferirà masterclasses centrades en la tècnica vocal, compartint la seva experiència reconeguda internacionalment.
  • El retorn esperat de Ricardo Estrada, pianista, compositor i director d’orquestra estimadíssim en el gremi, disposat a transmetre la seva saviesa als joves talents.
  • La soprano Carmen Bustamante, molt estimada, compartirà el seu mestratge en una masterclass especial.


📅 Programa de la jornada

Presentació de la jornada a càrrec de la Dra. Carolina Estrada Bascuñana

  • 10:00 – 11:00 · Masterclass amb Josep Bros
  • 11:00 – 12:00 · Masterclass conjunta amb Josep Bros i Ricardo Estrada
  • 12:15 – 13:00 · Col·loqui: L'agent artístic amb C.Caballé, J.Bros i R.Estrada
  • 13:00 – 14:00 · Taller Disklavier per a cantants, amb Laura Vázquez

    En aquest taller treballarem amb el fantàstic Bössendofer 214 Viena Concert en la edició Disklavier un instrument excepcional que combina la tradició vienesa amb la tecnologia més avançada de Yamaha. Aquest piano de concert permet registrar i reproduir fidelment cada detall de la interpretació, obrint noves possibilitats per a l’assaig, la formació i la recerca. Els participants descobriran com aquesta eina pot millorar el treball amb el pianista acompanyant, aprofundir en la precisió musical i oferir una experiència innovadora que uneix artesania i tecnologia al servei del cant. Aquest taller ofereix als participants l’oportunitat de descobrir les possibilitats del sistema Disklavier aplicat a la formació de cantants.

  • 15:00 – 17:00 · Masterclass amb la soprano Carmen Bustamante

✨ Una jornada de formació única, on els participants viuran de primera mà l’experiència de treballar amb figures de prestigi i descobrir noves eines per impulsar la seva trajectòria artística.

Organizador

UIC BARCELONA

Seguidores

--

Eventos

--

Hospedaje

--

Gratis
oct 2 · 10:00 GMT+2