Saltar navegación principal
Eventbrite
Descubrir eventos
Organizar
Ayuda
Iniciar sesiónRegistrarse
Menú
Contenido de la página
Este evento ha finalizado.
Songs & Hits / Cor de l'Orfeó Lleidatà

Panel de acciones

dic. 04

Songs & Hits / Cor de l'Orfeó Lleidatà

Songs & Hits / Cor de l'Orfeó Lleidatà

De Fundació Orfeó Lleidatà

Cuándo y dónde

Fecha y hora

dom., 4 dic. 2022, 19:00 CET

Ubicación

Teatre Ateneu 14 Plaça del Carme 25300 Tàrrega Spain

Mapa y direcciones

Cómo llegar

Política de reembolso

Contacta con el organizador para solicitar un reembolso.

Acerca de este evento

Amb Songs & Hits, l’Orfeó Lleidatà arriba ple d’energia positiva, i ens traslladarà a un món de cançons pop, rock i gòspel, repassant alguns dels HITS més importants dels darrers 50 anys,d’artistes com Elton John, Bee Gees, Earth Wind and Fire o Village People entre altres.

L’espectacle més exitós de l’Orfeó Lleidatà, amb més de 8000 espectadors a Lleida en vuit anys consecutius, arriba a Tàrrega ple d’energia positiva, emmarcat en el Cicle Coral de Tardor, i continua revolucionant la música coral incorporant grans èxits del pop, rock i gòspel, sense oblidar les trencadores versions de clàssics nadalencs com Fum, fum, fum i El noi de la mare.

Pedro Pardo, director musical

És compositor, director d'orquestra i de cor i pianista. Va nàixer a Lleida, ciutat on va començar els seus estudis musicals. Al llarg de la seva trajectòria ha  obtingut  nombrosos  premis,  tant en el camp de la composició com en el de la direcció, destacant el  Premi d'Honor de Direcció d'Orquestra del Conservatori Superior de Barcelona o el Premi de Composició de la Fundació Orfeó Manresà.

En el camp de la direcció, el seu repertori abasta grans obres clàssiques com el Rèquiem de Mozart, la Simfonia núm. 5 de Beethoven, la Missa núm. 2 de Schubert, el Glòria de Vivaldi, el Rèquiem de Fauré i altres estrenes de compositors contemporanis que l'han portat a dirigir a ciutats com Barcelona, Madrid o Viena. Darrerament, ha estat el director assistent de la producció de l’òpera Els pescadors de Perles de Bizet al gran Teatre del Liceu de Barcelona.

El 2008 va ser el compositor en exclusiva de l'acte central dels concerts familiars del centenari del Palau de la Música Catalana, amb la cantata "Sent Cent" per a cors, piano i percussió. A més, ha compost nombroses obres per a cor, orquestra i diversos instruments, així com musicals i òperes.

L’any 2005 va assumir la direcció del Cor de l'Orfeó Lleidatà. En aquest temps ha renovat la idea de concert coral utilitzant nous formats visuals que han dinamitzat la pròpia formació vocal i l'han dut a cantar a escenaris com el Teatre de la Llotja de Lleida, el Palau de Congressos de Tarragona o el Palau de la Música Catalana.

També destaca el seu paper de divulgador a través de mitjans audiovisuals, a TV3 com a membre del jurat del concurs ‘Oh Happy Day!’ i com a col·laborador del programa ‘Tot es mou’, a ‘Estat de Gràcia’ de Catalunya Ràdio i a ‘Els homes clàssics’ de Catalunya Música.

Pol Pastor, director de l’Orfeó Lleidatà

Director, pianista i professor, va néixer l’any 1987 a Santa Coloma de Queralt. S’ha format a l’ESMUC i al Vienna Conservatory en la vessant de la direcció (coral i orquestra) amb directors com en Jordi Mora, Johan Duijck,  Maximilian Čenčič o en Lluís Vila. Ha dirigit diferents corals d’Igualada, Barcelona, Terrassa, Sabadell o Sant Cugat, així com la Banda del Conservatori Municipal de Barcelona i exerceix la docència a l’Institut del Teatre de Barcelona. Actualment, també dirigeix la Banda Simfònica de Terrassa, la Coral Xalesta de l’Hospitalet, l’Agrupació Coral de Matadepera i el Cor Oh! de Santa Coloma de Queralt.

Orfeó Lleidatà

Fundat l’any 1861, al llarg de la seva història ha realitzat actuacions a Espanya, França, Itàlia, Andorra, Suïssa, Alemanya, Txèquia i Hongria.

El repertori del Cor és ben divers, passant per la música religiosa, la cançó popular, els musicals, així com obres simfònic-corals en col·laboració amb orquestres d’arreu del país.

L’any 2011 va participar en l’acte institucional que organitza la Generalitat al Parc de la Ciutadella de Barcelona i a  l’homenatge que va fer el Parlament de Catalunya a Pau Casals, amb  motiu del 50é. aniversari de la seva actuació a les Nacions Unides.

Entre les seves últimes produccions, destaca el Cant de les Estrelles d’Enric Granados conjuntament amb l’Orfeó Català a l’Auditori de Lleida i al Palau de la Música Catalana (abril 2011), la Gran missa en Do m de Mozart (2015) amb l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat, el Rèquiem de Fauré (2017) amb l’Orquestra Simfònica Victòria del Àngels, el Carmina Burana de Carl Orff en el marc del 75è aniversari de l’IEI al Teatre de La Llotja de Lleida (2018) i el Rèquiem de Mozart en homenatge a Lluís Virgili i Farrà al Teatre de la Llotja de Lleida i al Teatre Ateneu de Tàrrega (2019), tots dos amb l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida.

També cal destacar produccions de caire més innovador com Blanc (2013) i En català si us plau (2014), Songs.cat (2017) o l’exitós Christmas.cat que ja han vist més de 8000 espectadors arreu del territori.

Etiquetas

  • Eventos en España
  • Eventos en Província de Lérida
  • Actividades en Tàrrega
  • Tàrrega Performances
  • Tàrrega Música Performances
Evento finalizado

Songs & Hits / Cor de l'Orfeó Lleidatà


Sigue a este organizador para mantenerte informado sobre eventos futuros

Fundació Orfeó Lleidatà

Creador del evento

Eventos que podrían gustarte

  • Lleida Jazz Cava/Lluís Capdevila, Joan Motera i Genís Bagés

    Lleida Jazz Cava/Lluís Capdevila, Joan Motera i Genís Bagés
    Lleida Jazz Cava/Lluís Capdevila, Joan Motera i Genís Bagés

    vie., feb. 3, 22:00
    Espai Orfeó • Lleida
    4 €
  • Lleida Jazz Cava/Jordi Mestre i Arecio Smith

    Lleida Jazz Cava/Jordi Mestre i Arecio Smith
    Lleida Jazz Cava/Jordi Mestre i Arecio Smith

    vie., abr. 14, 22:00
    Espai Orfeó • Lleida
    4 €
  • Lleida Jazz Cava/ Irene Garcés i Juju Groove

    Lleida Jazz Cava/ Irene Garcés i Juju Groove
    Lleida Jazz Cava/ Irene Garcés i Juju Groove

    vie., mar. 10, 22:00
    Espai Orfeó • Lleida
    4 €
  • Jazz I am/Guy Salamon Group

    Jazz I am/Guy Salamon Group
    Jazz I am/Guy Salamon Group

    jue., mar. 16, 21:00
    Espai Orfeó • Lleida
    12 € - 15 €
  • Cesk Freixas en concert

    Cesk Freixas en concert
    Cesk Freixas en concert

    sáb., feb. 11, 20:30
    Espai Orfeó • Lleida
    12 € - 15 €
  • Ramon Mirabet en concert

    Ramon Mirabet en concert
    Ramon Mirabet en concert

    sáb., feb. 18, 20:30
    Espai Orfeó • Lleida
    22 € - 24 €
  • Arima Soul

    Arima Soul
    Arima Soul

    sáb., may. 20, 20:30
    Espai Orfeó • Lleida
    6 € - 8 €
  • Teatre Familiar/La Màquina del so

    Teatre Familiar/La Màquina del so
    Teatre Familiar/La Màquina del so

    dom., feb. 19, 12:00
    Espai Orfeó • Lleida
    6 €
  • Espai Nadons/ Aquarel·la

    Espai Nadons/ Aquarel·la
    Espai Nadons/ Aquarel·la

    dom., mar. 26, 12:00
    Espai Orfeó • Lleida
    6 €
  • Espai Nadons/ Aquarel·la

    Espai Nadons/ Aquarel·la
    Espai Nadons/ Aquarel·la

    dom., mar. 26, 11:00
    Espai Orfeó • Lleida
    6 €

Navegación del sitio

Usar Eventbrite

  • Organizar eventos
  • Precios
  • Pautas de la Comunidad

Planificar eventos

  • Software de gestión de eventos
  • Vender entradas online
  • Gestión de eventos online
  • Organización de eventos profesionales
  • Gestión de eventos con asientos reservados
  • Organización de eventos benéficos
  • Organización de eventos deportivos
  • Organización de obras de teatro
  • Organización de conferencias
  • Organización conciertos

Buscar eventos

  • Descubrir eventos: Tàrrega
  • Descarga la aplicación de Eventbrite

Conecta con nosotros

  • Informar de este evento
  • Centro de ayuda
  • Términos
  • Privacidad
  • Accesibilidad
  • Directrices de la comunidad
Eventbrite + Ticketfly

© 2023 Eventbrite