Stabat Mater de Boccherini - R. Orsini, soprano & JM Dapena, guitarra
Fecha y hora
Ubicación
Monastery of Santa Cristina de Ribas de Sil
s/n Carretera de Castro
32740 Parada de Sil
Spain
Política de reembolso
Contacta con el organizador para solicitar un reembolso.
La tarifa de Eventbrite no es reembolsable.
Rosana Orsini, soprano & José Manuel Dapena, guitarra
Acerca de este evento
Stabat Mater de Boccherini
Rosana Orsini, soprano & José Manuel Dapena, guitarra
Sábado, 24 de setembro de 2022 - 19:00 h
Mosteiro de Santa Cristina de Ribas de Sil
Parada de Sil, Ourense
Organiza: Concello de Parada de Sil
Coordina: Shelly Art Management
Entradas: 15€
https://www.eventbrite.com/e/387844091117
https://www.facebook.com/events/1169391903883937
---
http://santacristinainmusica.eventbrite.com
https://www.facebook.com/santacristinainmusica
http://www.shellyart.com/santacristinainmusica/cartel_2022.pdf
---
https://www.facebook.com/Turismo-Parada-de-Sil-405562159569987
---
Santa Cristina in musica
Programa
Luigi Boccherini (1743–1805)
Stabat Mater, G.532
Stabat mater dolorosa, Grave assai
Cujus animam gementem, Allegro
Quae moerebat et dolebat, Allegretto con moto
Quis est homo, Adagio assai – Recitativo
Pro peccatis suae gentis, Allegretto
Eja mater, fons amoris, Larghetto non tanto
Tui nati vulnerati, Allegro vivo
Virgo virginum praeclara, Andantino
Fac ut portem Christi mortem, Larghetto
Fac me plagis vulnerari, Allegro comodo
Quando corpus morietur, Andante lento
Rosana Orsini - soprano
Rosana Orsini naceu en Vitória (Brasil). Comezou os estudos musicais de piano para logo dedicarse á arpa e ao canto. Como cantante, actúa regularmente en prestixiosos teatros e festivais internacionais de Brasil, Estados Unidos e Europa.
En 2002 fixo o máster de canto na Manhattan School of Music de Nova York e, dous anos despois, na Royal Academy of Music de Londres. En Nápoles estudou música antiga con Antonio Florio e en León canto barroco con Eduardo López Banzo. Completou o doutoramento en Historia Moderna e Contemporánea na Université Sorbonne de Paris e en musicoloxía na Universidade Nova de Lisboa. A súa tese de doutoramento sobre os teatros históricos brasileiros recibiu a mención “très honorable”.
Interpretou a Zerlina en Don Giovanni, Susanna nas Vodas de Figaro, Despina en Cosí fan tutte, Óscar en Ballo in Maschera de Verdi, Lauretta en Gianni Schicchi de Puccini e Leila en Les Pêcheurs de Perles de Georges Bizet.
En 2012 publicou un libro sobre a Casa da Ópera de Ouro Preto, o máis antigo teatro brasileiro aínda preservado, ademais da obra Estudos sobre o Teatro e a Cenografia em Portugal no século XVIII.
En 2016 gravou xunto ao organista Marco Brescia o CD Angels and Mermaids: religious music in Porto and Santiago de Compostela (Arkhé Music).
En 2017 e 2018 foi convidada como directora artística para a posta en escena das óperas Il Ballo delle Ingrate de Claudio Monteverdi e Vendado es Amor, no es Ciego de José de Nebra, no Festival Internacional de Música Colonial Brasileira e Música Antiga da Universidade Federal de Juiz de Fora (Brasil).
José Manuel Dapena - guitarra
A crítica especialidada dos Estados Unidos escribiu estes titulares sobre José Manuel Dapena: “un guitarrista de talento e un expoñente artístico da cultura española”, “un concerto perfecto de musicalidade conmovedora”, “un mestre da guitarra clásica” ou "sen dúbida, este debut no Carnegie Hall foi un éxito".
En 2008 debutou no Carnegie Hall de Nova York. Dende ese ano participou en festivais de guitarra de todo o mundo, como os de Chicago, Columbia, Miami, Los Angeles, Indianapolis, Smolensk, Kiiv, Moscova, Québec, Calcuta, Nova Delhi, Rio de Janeiro, São Paulo, México, Bangkok, Tunisia, Tokio, Xangai e Wuhan.
Ten dous CD editados por Air Classical: Rincón mágico: obra completa para guitarra de Joaquín Turina e Al pie de una guitarra: música para guitarra inspirada en la poesía de Miguel Hernández.
Dende os seus estudos elementais do instrumento recibíu clases do guitarrista David Russell, quen influíu de maneira transcendental na súa concepción da guitarra e quen escribiu del: “é un excelente intérprete, cun son redondo e forte, áxil técnica e capaz de crear maxia co seu fraseo musical”.
Foi portada de Classical Guitar Magazine (Reino Unido) e entrevistado para a revista Gendai Guitar (Xapón).