
Taller formatiu: Vols conèixer una plataforma de gestió integral de negoci?
Información sobre el evento
Descripción
Saps que hi ha serveis que integren sistemes de gestió dels contactes amb els clients, pressupostos, vendes, projectes, facturació i anàlisi de resultats? En Jordi Arnau, de l'empresa Billage, ens ho explica en webinar el proper 3 de juny, a les 10.00h.
Billage és una plataforma on-line que permet la gestió unificada dels processos d'un negoci. La gestió dels contactes amb els clients, els pressupostos, les ventes, els projectes, la facturació i molt especialment l'anàlisi dels resultats, es poden realitzar a través d'aquesta plataforma, amb un format fàcil i intuïtiu que, a més a més, s'integra amb eines de Google, MailChimp i Dropbox.
El taller s'adreça a totes aquelles persones que estiguin interessades en entendre millor els conceptes vincultats amb la gestió integrada del processos d'un negoci i conèixer millor aquesta plataforma, així com els serveis que ofereix, per tal de fer formació relacionada amb aquests tipus d'eines i recursos i promoure el seu ús.
Aquest taller és el primer d'un cicle dedicat a les eines TIC que ajuden al desenvolupament econòmic d'empreses i projectes emprenedors, i es realitzarà a través d'una aula virtual. D'aquesta manera, i gràcies a la col·laboració de l'empresa Telàpolis, els dinamitzadors i dinamitzadores de la Xarxa Punt TIC podran participar activament en el taller sense necessitat de desplaçar-se.