Webguneei aplikatutako AA foroa
Introducción
ondorengoa landuko dugu: ea nola birdefinitzen duen AAk aurkigarritasun digitala, zein ondorio dituen SEO esparruan.
Elenco
Información útil
Puntos destacados
- 4 horas 30 minutos
- En persona
Ubicación
Tabakalera
1 Plaza de las Cigarreras
20012 Donostia / San Sebastián Spain
¿Cómo quieres llegar?
Aurkezpen Instituzionala
Eusko Jaurlaritzako Eraldaketa Digitaleko Zuzendaria
Aurkigarritasuna: nola birdefinitzen duen AAk online bilaketa
Proven process (Egiaztatutako prozesu) berria AA garaian bizirauteko - Keyword researchetik bilaketa-testuingururako aldaketa - Webgunetik online agerpenerako aldaketa - Ospetik kanal-aniztasunaren botererako aldaketa - Trafikotik negozio-eraginerako aldaketa
Hobekuntzarako ikuskaritza-adibide errealak
Zein dut hobea: SEO ala GEO egitea? Zer jakin eta martxan jarri behar dugun lekuz kanpo geratu ez gaitezen AA bitartez egiten diren bilaketa berrietan (gezurrik irentsi gabe). Gutxieneko jakintza, praktika eta prozesu interesgarriak edozein enpresarentzat edota negoziorentzat, agerpen ona izan dezan AA bitartez eraikitako bilatzaile berrietan, AI Overviews eta Googlen AI Mode barne. Lan-lerroak: - SEOn inbertitzen jarraitu beharko nuke? Ala GEO/AIOn bakarrik inbertitu beharra dago jadanik? Bi gauza ezberdin al dira, benetan? - Webgune-aldaketa prestatzean, zer eskatu beharko nioke hornitzaileari webgune berria AA bilatzaileek indexatu ahal izateko? - Zein motatako edukia egin beharra dago AA bilatzaileetan agerpena/aipamenak eduki ahal izateko? Ikuspegia, formatuak. - Nola sortu dezakegun aipatu edukia, nola hasi gaitezken praktikan jartzen. Nola neurtzen den. Tresnak eta zer neurtu/kontrolatu zehazki. Zein ezberdintasun dituen SEON rank tracking tradizionalarekin alderatuta.
Preguntas frecuentes
Organizador
Seguidores
--
Eventos
--
Hospedaje
--