Club virtual de lectura: novembre 2025 - febrer 2026

Club virtual de lectura: novembre 2025 - febrer 2026

Por Associació Catalana Persones amb Alta Sensibilitat
Evento en línea

Introducción

Aquest grup es reunirà mensualment per compartir reflexions arran del libre "La biblioteca de los nuevos comienzos", de Michiko Aoyama.

Nombre màxim de participants: 12

Dies i hora: el club de lectura es reunirà el segon dimecres de mes a les 18.30 h, de novembre a febrer.

Preu: inscripció i pagament únic.

  • Persones associades: gratis.
  • No socis: 35 €

* * Si encara no ho has fet, pots associar-te a l'ACPAS a través d'aquest formulari

Coordinadores: Maribel Yepes, Encarna Fernández i Anna Torres Nebot.

Llengua de l'activitat: català /castellà

--------

L'objectiu principal del club de lectura és aprofundir en el coneixement de l'alta sensibilitat i de nosaltres mateixos a través de la lectura de llibres relacionats amb aquesta característica de la personalitat.

Per a aquesta edició us proposem una obra de ficció, La biblioteca de los nuevos comienzos, de Michiko Aoyama, una novel·la amable i esperançadora que ens parla de la importància d'escoltar les nostres necessitats més profundes, de la capacitat de reinventar-nos i de com els llibres poden convertir-se en brúixoles per a trobar nous camins.


Sessions

  • Sessió 1 (12 de novembre): presentació i capítol 1.
  • Sessió 2 (17 de desembre): capítol 2.
  • Sessió 3 (14 de gener): capítols 3 i 4.
  • Sessió 4 (11 de febrer): capítol 5 i comentaris finals del llibre.


Dinàmica de club

  • Cada participant llegirà prèviament a casa les pàgines del llibre indicades per a cada sessió del club i durant la reunió es posaran en comú les impressions, reflexions i dubtes que hagin sorgit a partir de la lectura individual.
  • T'arribarà l'enllaç de la reunió el mateix dia de la sessió.
  • Després de la primera trobada virtual es crearà un grup de Telegram per coordinar la logìstica del grup.


Recomanacions pràctiques per a les sessions virtuals

  • Per afavorir una més bona qualitat de la trucada, si tens la possibilitat, intenta connectar-t'hi amb auriculars.
  • Per a una millor organització de la conversa i evitar sorolls, recorda mantenir el teu micròfon tancat mentre una altra persona té el torn de la paraula.
  • Per fer possible una bona dinàmica grupal, t'agrairíem que activessis l'opció de la càmera durant la trobada.

Gràcies per la teva col·laboració i fins molt aviat.

Categoría: Health, Personal health

Información útil

Puntos destacados

  • 91 días 1 hora
  • En línea

Política de reembolsos

Reembolsos de hasta 7 días antes del evento

Ubicación

Evento en línea

Organizador

0 € – 35 €
nov 12 · 09:30 PST