Trappist Beer Day | Cerveses tradicionals belgues
Información sobre el evento
Acerca de este evento
*Aquesta serà la primera edició del Trappist Beer Day, un festival que farem en format reduït a causa del Covid.
Trapist Beer Day
La cervesa Trapista és l´unica cervesa amb segell d´autenticitat. Produïda exclusivament per monjos Trapistes, la seva elaboració es regeix per estrictes normes dictades per la International Trappist Association.
Com són aquestes cerveses? És el mateix una cervesa d´Abadia que una Trapista?
Tast i maridatge
Per saber-ne més d´aquest estil, ens acompanyarà Erik Coene, reconegut especialista en cerveses belgues. Amb ell, descobrirem els secrets d´alguns dels exemples més llegendaris d´aquest estil. Tot maridat amb gastronomia, bona companyia i a l´aire lliure.
Horaris.
18:00h Obrim portes per facilitar una entrada esglaonada i que no es formin cues. El bar i la botiga estaran oberts.
19.00h Xerrada sobre els origens i la tradició Trappist amb tast maridatge conduït per Erik Coene expert en cerveses belgues. (Preu: 10€ per persona)
21:00h Obrim Bar i Botiga amb especialitats Trappist.
MESURES DE PREVENCIÓ COVID-19.
L'aforament és limitat i es distribuirà en taules de 2 o 4 persones. S'han de reservar les entrades de tot el grup de manera conjunta, a la mateixa comanda.
Mesurarem la temperatura corporal i es facilitarà gel hidroalcohòlic a l'entrada del recinte. Es necesari l'ús de mascareta per accedir i circular pel recinte.
Per a més informació, visita´'ns a: sabadellcerveser.cat
O segueix-nos a:
fb https://www.facebook.com/AssociacioSabadellCerveser/
tw @sbdcerveser
Ig @sbdcerveser