Xerrada a Barcelona: "Soc PAS. Com m'he de cuidar?"
Introducción
Aquesta xerrada ens convida a descobrir com les PAS podem cuidar-nos millor en un món sovint intens i estimulant.
=====
Iniciarem la xerrada fent un repàs sobre com s'entén avui dia el concepte de l'alta sensibilitat arran de les investigacions científiques de les últimes dècades. En segon lloc, comentarem alguns estudis rellevants sobre la relació entre l'alta sensibilitat i el benestar personal i finalitzarem oferim estratègies pràctiques d’autocura per mantenir l’equilibri i viure amb benestar autenticitat.
Ponent: Teresa Nandín - Presidenta de l'ACPAS i especialista en alta sensibilitat.
Llengua de la xerrada: Castellà
Preu: activitat gratuïta per a les persones associades / 10 € no socis.
Data límit d’inscripció: el mateix dia de la xerraada, fins a les 9:00 h. Si per algun motiu no hi pots assistir, et demanem que anul·lis la teva inscripció com a mínim un dia abans, per tal de cedir la plaça a una altra persona. Gràcies per la col·laboració.
Observacions: procura arribar 10 minuts abans de l’inici de l’activitat per assegurar que comenci puntualment. Moltes gràcies.
Información útil
Puntos destacados
- 2 horas
- En persona
Política de reembolsos
Ubicación
Local de l'ACPAS
carrer Equador 25
08029 Barcelona Spain
¿Cómo quieres llegar?
Organizador
Seguidores
--
Eventos
--
Hospedaje
--