
Octavi Garcia
Sóc educador financer, m’agrada definir-me així perquè educo a famílies i a “singles” a estalviar i a gestionar la seva economia personal i familiar de manera efectiva.
Treballo amb les famílies/”singles” a dos nivells. El primer és amb formació, on amb els meus cursos poden aprendre a controlar les seves despeses, a endeutar-se (si ho han de fer) de forma correcta, a estalviar com formigues per a els objectius prefixats i a traçar una estratègia d’inversió adequada per a guanyar diners.
El segon nivell és a nivell coach, fent d’assessor financer personal de la família/”single”. L’entrenament és molt senzill i útil per a ells, i amb les corresponents visites de control es van donant pautes per treballar i gestionar l’estalvi. Hi ha moltes maneres de fer-se ric, o intentar-ho, però quan es cerquen camins retallats, normalment no acaben sortint del tot bé.
Sóc certificat per EFPA amb el núm. 16.174, i ja fa uns quants anys que em dedico al coaching financer acompanyant famílies i “singles” en les seves finances. Abans havia estat a la direcció financera d’empreses, consultor i assessor de finances empresarials però res no em satisfà més que veure a famílies com passen de tenir deutes a l’estalvi i, en un futur fins i tot lliures financerament. Aquest camí és molt gratificant per a tots.